La nit s’encén
amb llengües de foc,
i el cel tremola
amb veu de pólvora.
Sant Joan arriba
amb olor d’herbes,
cendra als dits
i desig als ulls.
Tot el que fou vell
crepita una estona,
abans de tornar-se
pols de memòria.
Hi ha qui salta flames,
hi ha qui demana sort,
hi ha qui calla i mira
com crema el passat.
La nit és curta,
però prou intensa
per obrir camins
dins la foscor.
Demà, la llum
tindrà un altre nom,
i nosaltres, potser,
una mica menys de por.
(Poema fet per la IA a partir de la meva poesia)
dimecres, 24 de juny del 2026
Revetlla
Subscriure's a:
Comentaris del missatge (Atom)
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada
Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.