diumenge, 13 de maig del 2007

Lifting de Photoshop

Cada cop que hi ha eleccions passa el mateix; un mira el cartell d’un candidat i es pregunta: El conec aquest? És clar que el conec!, però costa reconèixer la seva cara. Què ha passat? Doncs que han desaparegut: potes de gall, bosses dels ulls, arrugues i taques de pell i, fins i tot, alguna que altra papada. En fi!, tot un “cambio radical” a lo Photoshop.

Diuen que això és el peatge que es paga als assessors d’imatge, que són els qui realment manen en campanya electoral. Ells, i els “proveïdors de discursos” que determinen quin text s’ha de dir en el míting, quan s’encén el famós botó vermell, indicatiu de la connexió en directe amb alguna cadena televisiva. Treta feta per poder donar el missatge publicitari del partit, eludint la prohibició que hi ha sobre la publicitat directa televisiva no institucional.

Tornant al Photoshop, cal preguntar-se: si al cartell publicitari ens costa reconèixer al candidat, voleu dir que no ens pot passar el mateix amb el seu programa electoral, maquillat campanya rera campanya?

Com trobo a faltar l’austera i ètica serietat del senyor Anguita i la seva famosa frase: “Programa, programa, programa!”

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.