dijous, 20 de febrer del 2014

“Només hi ha dos classes de persones: les que pensen amb el cap (20 %, els racionals) i les que pensen amb el cor (80 %, els emocionals) Les persones que pensen amb el cap només diuen dos coses: “Jo sé” o “Jo no sé” En canvi, les persones que pensen amb el cor poden dir: “Jo crec...”, “Jo penso...”, “Jo diria...”; “A mi em sembla...”, “Jo opino...”, “M'imagino...” i un llarg i generós etc., però mai ens diuen el que saben o el que no saben. Aquesta actitud pseudo-intel·lectual és fruit de la seva immaduresa i la utilitzen per enrocar-se i, així, no deixar de palesa la seva ignorància”

Bé, un amic meu diu que m’equivoco i que hi ha un tercer grup de persones: “Les que no pensen” Gràcies Pere per la teva crítica que, com sempre, és constructiva.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.