dijous, 23 de març del 2017

Minuts furtius

Minut u

Poesia i música, no puc dir res més;
cap altre record m’assossega
i sempre tinc la mort ajornada.

Carnestoltes, Setmana Santa i Primavera.
Què llunyana em queda la meva tardor!

Minut dos

De puntetes i a les palpentes
he pogut trobar el meu destí.
Ara, també em seria bo que
trobés el meu perllongat camí.

Minut tres

Porto bocins d’aflicció
i un tros de guix a la cartera.

Porto un altre dol per la lluna
i unes pedres blanques de riera.

Porto el mirall d’estels del cel
i un pessic de temps de poesia.

I porto..., què porto?
si la meva veu no és la que era!

Minut quatre

A trenc de record,
escric flors d’ametller,
que suren pel nou mar,
verd i lluent, del sembrat.
I cerco la tinta vermella
de les roselles del camí.

A trenc de record,
torno a volar amb bicicleta
per camins de música i poesia.

A trenc de record...,
l’amor ja no em va darrere.

Minut cinc

Hi ha una fada que m’estima
i una bruixa que em fa patir.
Dir-li a una o dir-li a l’altra
és dir-li a les dos bessones
que sempre estan amb mi.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.