dimecres, 3 d’abril del 2024

Com s’ho fan?

Com s’ho fan la gent que no té els coneixements? I m’explico. L’any passat no em trobava bé i vaig sol·licitar que em fessin un electrocardiograma, la resposta va ser: “Estàs així per culpa de la quimioteràpia”. Al final em van fer l’electrocardiograma i va sortir una TAQUICÀRDIA AURICULAR. Corrent a prendre Bisoprolol i anticoagulant. Afortunadament, a la cardioversió, a dos-cents julis vaig tornar a ritme sinusal.

Aquest any, torno a no trobar-me bé i demano que em facin una analítica, la resposta va ser: “Home Jesús!, només fa tres setmanes que et van operar”. Al final em van fer l’analítica i va sortir una senyora ANÈMIA FERROPÈNICA. A prendre ferro una bona temporada.

Tanco aquest escrit fent la pregunta del principi: Com s’ho fa la gent que no té els coneixements?

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.