dijous, 16 de novembre del 2017

Magnum 155

Ho reconec, he ficat al meu televisor el 155 i em surt un missatge que diu: “Canal no válido”. Bé, es veu que la Constitució té més canals que el meu televisor, encara que allí li’n diuen articles.

¿Us recordeu de les pel·lícules de “Harry el sucio” i la seva Magnum 44?, el revòlver més gran i potent. Doncs bé, amb l’article 155 passa el mateix, és l’article més gran (ample d’interpretació) i el més potent. El Magnum 155 ja s’ha disparat i es veu que la cosa ha anat tan bé (pel qui el dispara, és clar), que no els hi ha costat res tornar-lo a desenfundar en dos o tres autonomies més. Amb un avís del tipus: Atenció!, que aquí el sheriff sóc jo. ¿O no us sembla quan el Sr. Mariano Rajoy treu pit dient: “Las elecciones de Catalunya las he convocado yo” i ho va fer just després de disparar la Magnum 155?

I jo pregunto, quan punyetes ens asseurem a dialogar? El dia 22 de desembre? Doncs no. El 22 de desembre la gent estarà per la loteria i per les Festes de Nadal que prou falta ens fan.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.