dissabte, 2 de juliol del 2022

Einstein, Newton i un somni

Vaig despertar d’un somni en el que estava somiant que somiava, sense tenir consciència si encara estava dins del segon somni o si ja estava totalment despert. Einstein! On ets? Sempre he pensat que la Relativitat és relativa, no sols per la seva idiosincràsia dins la física, sinó també pel seu propi significat lingüístic.

Però, retornem al somni, al camp de blat on vaig amagar-me per tal de no ser descobert pels meus perseguidors (ni idea de qui eren), amb molta por que qualsevol desaprensiu llencés una cigarreta, per la finestreta del cotxe, i comencés un incendi agrícola o agrari, ves a saber quina denominació és més correcta.

Allí estava, despertant d’un somni, però immers dins un altre somni. Einstein! Pots dir-li al Newton que porti la seva poma de la gravetat? A veure si entre els dos podeu omplir el meu somni d’una realitat de Gravetat i Relativitat, perquè estic fet un bon embolic.

Menys mal que ha sonat el despertador i ja tinc consciència d’haver sortit del somni o... potser encara no?

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.