dimecres, 16 d’agost del 2017

La meva piràmide de Maslow

Necessito:
respirar en verd i blau,
beure aigua de lluna i gebre,
alimentar-me amb el diccionari,
dormir amb els meus somnis
i que l’amor em sigui prou fidel.

Necessito la seguretat:
gaudint l’esport i espais oberts,
de tenir recursos per viure i somiar,
que la salut em sigui tothora lleial,
d’engrandir la propietat intel·lectual,
de llaurar, regar i adobar ètica i moral,
i que família i amics estiguin a l’abast.

Necessito:
afectivitat, estimar i ser estimat,
rebre tot l’afecte que jo puc donar
i que el fantasma de la sexualitat
assumeixi els anys transcorreguts.

Necessito el reconeixement:
i no ser tan crític a mi mateix, tenint
alguna confiança amb la humanitat,
gaudint de cada èxit i de cada fracàs
i respectar encara que no em respectin.

Necessito autorealitzar-me:
tenint una sòlida moral espiritual,
amb l’arquitecte de la creativitat,
l’espontaneïtat i sense prejudicis
i resoldre problemes, acceptant els fets.

Necessito:
“Que la gent deixi de defensar
a altres persones i que accepti
que només es defensa la veritat”

Necessito...: que vulguis llegir-me.
Gràcies.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.