dissabte, 4 de maig del 2019

Coses a mitges

No m’agraden les coses a mitges, el que és un dia i
l’altre no, els canvis de roba com canvis d’opinió.
No m’agraden les persones que no et busquen
però després sembla que els hi salves la vida quan et
troben, les persones que només et volen per les
nits, les persones que no et volen en persona.
No m’agrada els que et deixen enrere quan ensopegues,
els que ho resumeixen tot en “només va ser cosa del
moment”, els estava borratxo i et vaig oblidar. M’agrada
arribar fins al final, cuidar-la dia a dia, que siguem
pensant el mateix avui que ahir. M’agrada les
persones que et busquen per salvar-te la vida, les
persones que t’estimen tot el dia, les persones que
t’estimen quan hi ets i quan no. M’agraden els
que frenen una mica, perquè et posis al seu mateix
ritme quan ensopegues, els que diuen que va ser el
moment però que era esperat, els no t’oblido ni
borratxo. M’agrada avançar encara que hagi dubtes,
cuidar les ganes, aconseguir el que vull. I que no
ens parin.

                                      Iago de La Campa

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.